Klassresa

Skolorna sparar in på det mesta nuförtiden. Klassresor är nästan bara att glömma. Därför så gjorde en av de klasserna jag jobbar i en liten hemmagjord klassresa som förmodligen kommer att bli en av deras bästa minnen med klassen. Istället för att åka en heldag till lisseberg eller grönan, där klasen typ inte hänger ihop så drog dom ihop en kanothajk. 
 
Jag drog dit några timmar för att hänga med dom. Det blev lägereld, grillning, lekar, bad och allmänt skönt häng. Alla var tillsammans, skrattade och hade en sån sjukt bra gemenskap. Det är sånna tillfällen man kommer ihåg. 
 
Jag ska spela match i morgon annars hade jag sovit över med dom. Hoppas att dom får en fantastisk fortsättning och en underbar lördag oxå. Dom var verkligen värda detta fantastiska väder som har varit idag.
 
Det behöver alltså inte kosta såmycket pengar för att få ihop något skoj med klassen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin