Tippfri

Jag dricker ingen alkohol, använder inte tobak eller droger men jag har en liten synd och det är att jag tippar en hel del.

Har gjort det i ganska många år och jag älskar verkligen tippet. En skön hatkärlek där hoppet alltid finns. Känslan att titta på en match och ha satt ett fint odds och se den gå in, så sjukt härligt.

Kan även vara snuskigt knäckande när man är påväg att vinna pengar sen kvitterar något lag på övertid, då vill man bara gråta. Detta är tjusningen med tippet, att man lever på gränsen mellan himmel och helvete.

Denna vecka har jag bestämt mig för att vara helt tippfri, eller fram till lördagen då. Låter kanske inte så svårt, men gör man nåt varje dag sen tar man en paus så är det ganska svårt.

Så på fredag så tittar jag på Sverige - Portugal utan att tippa, kommer kännas konstigt, men skönt,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin