Tjust Open

Efter en tung eftermiddag där jag fick köra in farsan till akuten för att sedan lämna honom där och dra vidare för att spela tjust open. Lite fjantigt kanske, men jag bestämde mig för att spela för honoms skull. Efter att ha vunnit de två första matcherna mot Ankarsrum 1-0 och Hjorted/totebo 4-1 så fick jag ett samtal  om att allt var lugnt med farsan och att han var påväg hem, så jag kunde slappna av.
 
Sista gruppspelsmatchen vann vi med 6-0 mot överum. Semifinalen blev den tuffaste fighten mot min gamla klubb Gunnebo. Underläge med 2-0 och vi spelade riktigt dåligt. reducering 2-1 och sen fick jag stänka in kvitteringen 2-2 som var snuskigt skönt. Vi vann på straffar och finalen var ett faktum. 
 
I finalen ställdes vi mot Tjust. En rätt tuff och jämn match men många trötta ben. Vi drog det längsta strået och tog hem det med 2-0. Fjärde året i rad, så sjukt gött.
 
Inför finlaen låg jag delad förstaplats som skyttekung tyvärr var det en ribba ivägen och Ekberg gjorde mål och tog hem titeln.
 
Men jag är sjukt stolt över laget och kämparinsten vi gjorde hela kvällen och ett riktigt bra publikstöd - VFF
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin