Arbetskamrater

Just nu så ligger jag i sängen, ganska så utmattad. Har varit en tung dag på jobbet då jag inte kännt mig 100, sov 2.5 timma efter att jag kom hem från jobbet. Hoppas att jag blir piggare tills morgondagen då vi ska till Överum med skollgaen i fotboll och spela KM.
 
Jag skriver titt som tätt att mitt arbete är det bästa som finns, det är det verkligen. Visst att vissa dagar är lite tunga, men på vilken arbtesplats är dom inte det? Men om man är lite hängig så har jag så fantastiska arbetskamrater som gör så att man blir på bättre humör. Agnetha och Linda är två av dom som gör att det är en fröjd att komma till jobbet, så fantastiska människor och så sjukt grymma på det dom gör en stor eloge till er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin