KM i fotboll

Idag var det dags att bege sig till självaste Överum med skollagen i fotboll. De senaste åren som coach har vi alltid tagit minst 1 av två guld, förra året vann vi både med tjejerna och killarna. Givetvis hade jag höga förväntingar och jag hoppades givtvis på guld iår igen.

Det började bra med segrer för både killarna och tjejerna. Men sen gick det inte som en dans på rosor, det är korta matcher och små marginaler. Jag ska säga att vi hade lite oflyt, men vi mötte riktigt bra motstånd och idag var det inte vår tur tyvärr.
 
Trots att vi inte vann guldet så kämpade bägge lagen sjukt bra och jag är riktigt nöjd som coach. Jag ser Ellen key som vinnare fast vi inte vann bucklan. En härlig dag med ett sjukt härligt gäng!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin