Roadtrip

Jag har semester och min tanke var att jag skulle hänga i trysil och åka snowboard just nu. Min önskan gick i kras då ingen ville följa med. Som plåster på såren så bestämde vi oss för att åka på äventyr idag. Väskan packad för minst en övernattning.

Vid avfärd var resan ganska oplanerad men vi tankade bilen full och begav oss iväg. Lisseberg var stängt så vi drog norrut. Stockholm var målet.

Påvägen ville Englund köpa lite golfgrejer så vi stannade vid en golfbutik precis utanför Norrköping. Fördighandlade och redo för att fortsätta äventyret så hände det som typ är omöjligt. På något sätt så lyckades Albin låsa in bilnycklarna i bilen?!?! 

En "chef" var snabbt på lats och skulle hjälpa oss, efter att ha försökt med en ståltråd i 45 minuter och 82738383 gånger sagt att den är för vek så gav han upp, och där stod vi själva helt handlingsförlamade.

Några dumma förslag kom upp men efter att vi liftat in till centrum och ett gäng timmar senare hade vi fått upp en reservnyckel. Det blev lite shopping i Nkpg och nu är vi på g hem? 

Vi var inte helt överens om fortsättningen på resan, men vi är rätt nöjda med dagen och det var ett gäng sjuka upplevelser.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin