Julinnebandy

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: jag har världens bästa jobb. Idag har det varit Julinnebandy, en av årets höjdpunkter. Alla klasser klär ut sig sen blir det innebandy för hela slanten. Iår var det extra bra då alla var så sjukt bra utklädda.

Så tidigt som dom var i skolan idag och förberedde sig så tidigt har dom nästa aldrig varit i skolan innan, men lätt värt.

Jag tycker att alla var vinnare idag, för alla var så grymma. Men det var extra skoj att klassen jag jobbar mest i vann bästa utklädnad bland niorna. 

Spelet var lugnt och det var så sjukt nice att se hur glada alla var, detta stärker vår gemenskap. Ellen Key! 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin