Kisa

Äntligen var det dags för den årliga resan till Kisa. Över 180 peppade elever, dängde nybörjare å proffs.
 
Se upp i backen, sju hål i nacken! Man kan lugnt säga att det var full ös i backen. Skratt, tjo och tjim och stora leenden sken upp hela kisa idag. det som var extra fett var att jag hade 12 nybörjare i snowboardskolan, å dom var så sjukt grymma! 
 
Det är en obeskrivlig känsla när man är iväg med såhär många elever och allt funkar perfekt. Vi har världens bästa ungar! 
 
Det är sånna här dagar man skapar bra relationer, alla borde vara med på detta.
 
För första och sist gången testade jag skidor, jag trodde ärligt att det skulle vara lätt att åka, men fy fan så svårt fet var! Jag var så kass och det var sjukt läskigt!
 
Dagen avsltades dock lite trist när ambulansen fick komma. Ett ben och huvud fick sig rejäla smällar och det blev lite längre häng i kisa än beräknat. Men nu är vi hemma och jag kommer sova sjukt gott i natt.
 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin