PH

I morgon är set sista avsnittet av PH, många veckors, skratt, hat, väntan, spänning å massa sjuka känslor.

Många tycker att PH är helt hjärndött och att alla som är med är helt pantade. Jag kan delvis hålla med, men det är någon slags dragningskraft som gör att man vill se varje avsnitt och personerna som är me gör att det blir spännande.

Min favoriter genom hela programmet har varit Fröidh och Samir, så nu hoppas jag att Samir vinner, för han är en sån legend.

Jeppe har tagit priset som årets svin, men ikväll visade Emelie att hon är snäppet värre, fy fan!

Jag är sjukt pepp på morgondagen och den som spoilar något ska få ångra det in i graven!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin