Semester från solen

Min kropp behövde verkligen vila från solen, så att jag skulle slippa ömsa skinn som en orm.

Istället för stranden blev det att besöka ett fett shoppingcenter. 

Jag köpte inget på hela dagen, för ikväll dja vi till ett ännu större ställe och det kändes onödigt att handla på sig massa sen hitta ännu schysstare saker.

Men jag kunde ju konstatera att det fanns äckligt mycket snygga saker jag verkligen vill ha. Länge sedan jag hade en sån känsla. Lite surt att budgeten är lite begränsad så att jag inte kan handla allt jag vill ha. Kommer bli sjukt svårt att välja.

Hur som helst så anser jag att min hud har vilat klart, så idag ska jag inta stranden igen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin