Surfs up

Lite rastlös som jag är så köpte jag mig en liten bodyboard. Det är rätt höga vågor här så jag tänkte ha lite skoj. Men efter 1 minut knäcktes skiten på mitten. Själva fodralet fick hålla ihop den och det funkade riktigt bra. Sjukt skoj att surfa lite på vågorna. Enda nackdelen är att man åker upp hela vägen på stranden och det känns i knäna när sanden river.

Mitt i allt surfande blev banvakterna galna och började blåsa i speedwayturor. Det var visst hajar utanför stranden. Blev lite panikartat men ingen blev uppäten.

Vi fick vänta ett tag innan man fick bada igen. En annan rolig sak var att två olika dudes kom fram till mig och ville fota mina tatueringar. 

Skön dag på stranden som avslutades med shopping och världens godaste burgare med Beo. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin