2013 i Bilder del 2

Här kommer den andra bildbomen från 2013. Nu bjuder jag på våren och en del av den stekheta sommaren. Det började ju inte fett då jag fick reda på att jag skulle få lämna mitt jobb pga övertalighet. Eleverna ville annat, dom styrde upp en demostration och stormade kommunhuset. Den dagen kommer jag aldrig att glömma, det stödet jag fick då är värt allt. Mitt jobb är det bästa jag har och att få sån respons gör att igen lön i hela världen skulle vara värd att bya arbete för.
 
Direkt på sommarlovet fick min pappa en stroke, ingen bra start på sommarlovet. Han repade sig sakta men säkert och på slutet av sommaren kunde han ta sig fram på egen hand. Sommaren över lag var annars så sjukt fet med bästa vädret ever.
 
Här kommer ett gäng bilder om från vår och sommaren 2013.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin