Gå upp i vikt

Tro det eller ej, men att få upp i vikt är mycket svårare än vad många tror. Jag har försökt i många år, visst har jag gått upp i vikt, men kanske inte som jag önskat. 

Jag äter frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, mellanmål (oftast lagad mat) middag och sen kvällsmat. Jag kanske borde öka mängden mat när jag äter, men att äta när man redan är mätt är svårt.

Nu ska man kanske vara glad för den man är och många vill kanske hellre gå ner i vikt än upp, som mig. 

Jag är vegetarian och enligt många så skulle jag ha lättare att gå upp i vikt om jag åt kött. Det är jag dock inte sugen på att testa.

Så nu blir det mellanmål med ägg och sojakorv innan träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin