Tjänstledigt

För nästan exakt två år sedan så tog jag tjänstledigt, två månaders semester från jobbet. Mitt mål var att hänga runt, träffa skönt folk och åka en sjukt mycket snowboard. Det var bland den skönaste semestern jag någonsin haft. 
 
Jag började med att besöka ett stort gäng västerviksdudes i St. Anton. Solen stekte på i princip varje dag och jag har aldrig bränt mig så mycket som jag gjorde där. Förutom grym åkning så blev det en hel del mörkerkurragömma, kortspel med straff, livsfarlig hajkning och massa skönt häng.
 
Jag var även förbi Gabbe i Trysil, en av mina favoriter. Vi hörs inte av så ofta men när vi träffas så känns det alltid som att vi inte varit i från varandra på nåt sjukt sätt, jag älskar honom verkligen. Och alltid när jag är i Trysil så blir det skönt häng och en himla massa hets!
 
Åre spenderade jag mest tid i. Där lärde jag känna Gullan som tog hand om mig dagligen, en av mina finaste nya vänner! Hannah och Veronika, Martin å Anna bjöd på sovplats. Jag lärde känna Babyface, Stapparn, Henke, Joel Billy, Anders å massa annat skönt folk. Vi kom in på gästlistan på massa sköna ställen och jag mådde som en gud.
 
Jag var inte direkt rik när jag kom hem, men det var värt vartenda öre. Och får ni väl chansen att åka iväg å göra nåt fett, så ta den. Vara hemma i samma gamla vardag gör man näst intill hela tiden ändå.
 
Bjussar på lite sköna bilder från min resa. Jag knäppte säkert över 1000 bilder och många av dom kan ni kolla in om ni går tillbaka till 2012 om ni nu orkar. Här kommer några gobitar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin