Smultronstället

Asså helt seriöst, vädret tar kol på mig, jag blir så rastlös! Idag fick det bli en runda på stan, i regn! Sen ett Benpass på gymmet. Som tur var så fick det bli en utflykt till Söderköping och smultronstället.

Söderköping i sig är faktist jäkligt mysigt med kanalen och massa båtar, jag skulle ha tagit seglarskorna istället för mina Nike. Det bjöds även på livemusik så dansskorna hade varit ett alternativ oxå.

Att välja glass är typ lika svårt som att välja film i en videobutik. Allt ser så sjukt gott ut, samtidigt som man vet att man kommer bli le oavsett vilken man väljer. Jag valde chokladsväng och Beo Sao Paulo.

Vi blev lite sådär äckligt mätta som man blir på smultronstället. Nästa gång blir det ingen med choklad! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin