Bråååååvallaaa

Ol, Bråvalla dag 1 var så jävla legendarisk. Stekande väder, stenskönt folk och massa bra artister. Hade så jävla.

Vi åkte upp i en fullproppad Ford som slog stötdämparna i hjulhuset såfort man svängde, men bra gas ändå. 

Det fläktade lite så man kände inte att solen stekte på och det var så sjukt många som fick linnebränna.

Svenska björnstammen, bring me the horizon, dropkick, Albin Mayer, Nero, imagine dragons, iron maiden, M.I.A var några av banden jag såg. 

Chille var så jämna underbar att hänga med, tills jag skulle ha han på mina avlar, då blev jag 5cm kortare.

Jag sov hemma hos Tommi Lkpg, jävligt skönt förutom att hans kattunge väckte mig hela tiden! Nu är det dusch sen  tillbaka till festivalen.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin