Lervalla

Gräs och jord blev till lera. snorhalt och geggigt. Vi brydde oss inte om vädret då artisterna levererade. 

Inte nog med alla sköningar som var där så kom det upp massa mer vikenfolk som var sugna på röj. Butiken offrade sina converse och Jacke offrade sin mobil, men vad för det när man får se Kanye West, axwell, ingrosso, offspring, elliphant, Adrian Lux och massa annat bra.

Sprang på Frej Larsson och Joy, som istället för att fota oss drog en selfie.

Festivalen har levererat och att jag fick sova hos Tommi var guld värt! Utvilad och fräsch varje dag på festivalen.

Har vevat så mycket med mina armar så att jag har träningsvärk idag och att jag hade chille på ryggen förstörde min rygg.

Hennatatueringar, spexare, folk som skriker "bita bira bira - bärs bärs bärs", ja det finns ju sånna saker som man mår dåligt av oxå. Men över lag så har det varit så sjukt fett.

Tack alla för en grymt bra festival. LA BOMBA















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin