Återförening på olika lag

Trots att det var träningsmatch så var denna match speciell för mig. Min gamla lagkamrat, min vän och förebild inom fotbollen stod på andra sidan planen. 

för typ 9 år sedan kom Möller upp i VFFs A-lag som pissjunior. Vi hade sjukt roligt och han blev en mycket bra vän till mig. A-laget blev kortvarigt för Möller då han blev köpt av åff. I 7 säsonger spelade han där och det var sjukt roligt att följa hans utveckling. Allsvenskan och en av stormarna i åff men fortfarande så ödmjuk och go person.

Iår har han valt att trappa ner på fotbollen och börja spela i derby div 3. Dagen till ära så möttes vi i en träningsmatch.

Vi hade inte så mycket närkamper, men känslan att spela mot honom var skön och rolig. Vi gjorde en bra match, men förlorade med 4-3.

Trots träningsmatch, så var det en stor dag för mig. Och tanken slog mig att det finns möjlighet att vi kanske spelar i samma lag inom något år slog mig, men det är bara drömmar just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin