Bulk

 Nu ska jag verkligen ta tag i att gå upp i vikt, lägga om mitt kostschema och testa om jag kan gå upp några kilo och lyfta tyngre vikter.

Började igår och ska börja med en månad och se om det blir någon skillnad. Nu kanske det inte kan hända så mycket på en månad, men vi får hoppas på det.

Mitt schema kommer se liknande ut varje dag fast lunch å middag ändras lite, men upplägget är detsamma.

Frukost: 2dl havregryn, sylt å mjölk. Smoothie med en handfull frysta bär, 2 ägg, 1dl proteinpulver och mjölk. Sen avrunda med 1 banan.

Mellanmål: proteinpulver med mjölk och en frukt.

Lunch: skollunchen 

Mellanmål: 2 frukter, en macka och 50g mandlar.

Middag: nåt smaskigt vegetariskt

Kvällsmat: 1dl havregrynsgröt med stöt å mjölk. 1 dl caseinpulver. 50g mandlar.

Oftast äter jag lite lunchlåda innan jag slutar jobbet oxå men det är inte dagligen. Det är för att skollunchen inte alltid är i toppklass.

Med detta schema hoppas jag att jag går upp i vikt. Frukosten är tyngst, så sjukt mättande! I måndags morse vägde jag 82.6 kg. Ska väga mig varannan vecka.







Kommentarer
Postat av: Anonym

är det kött man ser? ;)

Svar: självklart är det INTE kött, det är sojakött :D
None None

2014-03-23 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin