Snabba frågor

För länge sedan hade jag en liten följetång med sköna personer runtom i Sverige, Larsa från Big Brother, Väderhunken från TV4 och Oscar Möller från ÅFF. Tänkte ta upp det nu igen och har lite sköna personer på g som ni säkert känner till. Tänkte börja med en repris med Larsa. Han borde ha vunnit BB, men det räckte inte hela världen. Nu glider han runt å gör bus uppe i Umeå. Självklart  fortfarande straight edge!
 
Det hela går ut på att personen i fråga svara på några snabba frågor, skönt, enkelt och rätt skoj.

Jag Heter: Lars bergström
 
Jag bor: Umeå
 
Men jag skulle vilja bo i: Umeå
 
Jag äter helst: Pitepalt
 
Jag dricker helst: zeunerts julmust
 
På min fritid gör jag helst: kollar hockey och fotboll. hänga med polare och resa
 
Internetsida jag ofta besöker: Facebook och tvmatchen
 
När ingen annan tittar på brukar jag: titta på sport 
 
Bästa youtubeklippet: nått när någon gör illa sig e ju alltid skoj
 
Jag har slutat med: att vara arbetslös 
 
Men börjat med: att jobba på förskola
 
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: fotboll
 
Det sjukaste jag gjort:  ojoj, så mycket vansinne som hänt. men kanske då jag o en polare gav min mamma ett påskägg med en bajskorv i 
 
Jag skulle vilja tillägga: stay wild
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin