Airmax

Airmax är utan tvekan mina favoritskor. För 10 år sedan när jag köpte mina första så var det många som skrattade åt det och tyckte det var sjukt fult att gå i "joggingskor".

Har inte sett många airmax i viken men under senaste året har fler å fler sagt att skorna är sjukt snygga, nu har det blivit en explosition och sjukt många har köpt. Har även sett ett gäng som är fake för det kommer mer å mer fakesidor man kan beställa från, det bör man akta sig för, för man kan även bli lurad när man beställer.

Jag menar absolut inte att jag har satt någon trend eller nåt, för detta har blivit en sjuk ökning i hela Sverige och då bli ju givetvis viken vara med. 

Jag tycker att dom fortfarande är sjukt snygga och sköna så jag tänker fortsätta, fast det är inte lika skoj nu som det var innan så många hade dom. Men det är ju inte så lustigt att många vill ha dom, för som är så sjukt snygga! 

Idag hade jag premiär med mina 90s jag köpte i USA när jag var där senast.




Kommentarer
Postat av: Kjelle K

Hur ligger de ungefär prismässigt i USA?

Svar: Runt 100 dollar så 650kr typ, halva priset :)
None None

2014-05-18 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin