Årets första dopp

Förra året så spräckte jag skallen vid första doppet, iår gick det lite bättre.

Det har varit en helt sjukt fantastisk dag, inte bara för att det har varit Norges nationaldag utan mest föe att jag har hängt med sköna människor och att vädret har levererat.

Först sovmorgon och mysig frukost, därefter hookade jag upp med Dmp, vi begav oss till Händelöp för att avnjuta lite sol. Det var dock lite blåsigt men efter lite haglande hittade vi lä. 

Senare på eftermiddagen begav sig Dmp på kalas och jag fortsatte äventyret till löga där det bjöds upp till beschvolly och bad!

Nu är jag bränd och vi kollar på fotboll, denna dag har varit och kommer förhoppningsvis fortsätta leverera!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin