Löga Beachparty 2015

Idag släpps biljetterna till årets fetaste fest, löga Beachparty 2015. Ni som var där förra året vet vad jag snackar om, ni som inte var där kan knappt drömma om hur det var.

Förra året var så sjukt, allt var magiskt och hela viken kokade av partystämning. 3000 glowsticks tillsammans med en mäktig lasershow lyste upp Löga. När något blir så lyckat tror man att toppen är nådd, men det bästa av allt är att årets upplaga kommer bli SÅ mycket fetare. Allt kommer bli bättre, ljudet, ljuset, inramningen och sen det bästa av allt är att Vigiland kommer att avsluta kvällen, kan det inte bli den 18e juli nu?!?

Att det kommer bli slutsålt är det inget snack om, alla snackar om Löga! Så ikväll släpps biljetterna och jag kan rekomendera att fixa en så fort som möjligt, för detta får ej missas!

För någon vecka sedan släpptes ett nytt magasin till 30 000 hushåll, och det var ju ingen slump att Jesper å Johan ägde tidningen.

För mig personligen kommer det vara en ära att få spela på denna fest, jag är så sjukt taggad! Ses på löga!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Flera personer under 18 kommer komma...

Svar: Arrangörerna kommer att ha koll på det där. Det kommer att finnas mängder av vakter på plats och med tanke på alkoholförsäljningen så kommer det vara stenhårt med åldersgränsen
None None

2015-04-02 @ 08:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin