Glass

Igår testade jag på att sälja glass för första gången i mitt liv. Eller jag har ju krängt pigelin med Andreas i kafeterian, men nu menar jag riktigt jäkla kul- och mjukglass.

Det var sjukt roligt, ganska svårt och jäkligt stressigt. Min första glass såg ut som tredje världskriget och fick åka i papperskorgen. Men när jag kom in i det så blev det succé. Sofia, Nora och Klara lärde mig hur man skulle servera glass som ett proffs, för dom är verkligen glassproffs.

Chille å Linus kom förbi å det var förmodligen den godaste glassen de någonsin ätit.

Ska nog köra någon mer gång i sommar så då får alla passa på att köpa glass av mig i fiskeboden!










Kommentarer
Postat av: Sven

hej steeeeeve (amerikanst uttal), din kompis chille du vet, vart har han köpt sin fina skjorta? jag vill nämligen köpa en likadan till min kille! MVH SVennis

Svar: Jag vet inte vilken skjorta du menar? :)
None None

2016-05-04 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin