4 år

Exakt på dagen så är det fyra år sedan jag startade denna blogg och gjorde mitt första. Fyra är rätt sjukt. Jag har bliit sämre med uppdateringarna på slutet tyvärr, men de första åren uppdaterade jag dagligen och det var riktigt fart på trafiken här. För mig har det inte spelat så stor roll om det är 2000 eller 3 som läser bloggen, sålänge det finns nån som tycker det är roligt att se vad som händer i mitt liv så känns det värt att skriva. 
 
Jag gillar att fota så det är oftst bilder och inte såmycket text här. Det ska självklart bli bättring md uppdateringarna,
 
Dagen till ära så bjuder jag på det första inlägget jag gjorde i denna blogg:
 
Hösten har tagit viken med storm, korpa ligger grått å kallt och människorna håller sig inne. Det är mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem, det är svårt att hitta motivationen. Därför har jag tagit tillfället i akt och skapat en efterlängtat blogg som ska förgylla era dagar.

Vad som kommer att skrivas här vet jag inte riktigt än, men lite sköna inlägg och roliga bilder är ju högt upp på önskelistan. 


Det är helg, en vecka kvar till jullov och idag hängde jag med en orm, självklart säger - smak påt -
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin