Årslistan 2014

Ska göra en lite kort frågeställning till migsjälv om året som gått.
 
Årets hunk: Utan tvekan Berkius. Efter en lång resa utan träning kom han hem och var i bätre form än någon annan. Hans mage får en annan att vilja bada i långärmad.
 
Årets bästa: Sommaren! vilket väder, vilken leveraschi, vilken succe! 
 
Årets värsta: Att jag slutade styrketräna under några månader och droppade 8kg
 
Årets sötaste: För tredje året i rad så blir det Frasse, han är så sjukt söt och fiser inte lika äckligt längre.
 
Årets prestation: Att vi i VFF vann div 4 utan att förlora en enda match! Obesegrade var så jävla gött.
 
Årets äckligaste Huggsnoken som Björkman fiskade fram ur en buske på löga, det var fan det vidrigaste och största mina ögnon skådat i ormväg.
 
Årets förändring: Att jag började plugga
 
Årets låt: UFO med Vigiland. De gick från inget till allt och UFO har snart spelats 12 miljoner gånger på spotify.
 
Årets frisyr: Sjukt svårt val mellan Jacke och Albin, två frisyrer som ligger rätt i alla lägen. Men priset går nog till Albin som även har fått kommmentarer här på bloggen att hans frilla alltid är perfekt.
 
Årets flopp: VFFs prestation i futsal, från att vinna allt till att spela svindåligt.
 
Årest bränna: Kisen drog på sig en sinnessjukt fin bränna både på korppen och i ögat när vi var på Borgholm.
 
Årets blixtnedslag: Bråvalla
 
Årets napp: Björkman som fick bottennapp och slet av sitt nya spö.
 
Årets blötaste: Flume ride på lisseberg med Nic i fören.
 
Årets skönaste: Att hälsa på Beo i Florida, fantastisk semester på många sätt.
 
Årets chock: När jag öppnade första boken i plugget, troddet att det stod på grekiska då jag inte fattade ett skit.
 
Årets lyxigaste: Grabbarnas hus som de hyrde vid tändstickan. Där blev det många poolhäng.
 
Årets mirakel: Minh, han kan läka allt utan cancer säger han, mig har han hjälpt med både förkylning, smärta och vrickad fot.
 
Årets fest: Löga beachparty, grymmaste festen ever som även var min födelsedag.
 
Årets legend: Utan att blinka så är det självklart Kung som alltid levererar sköna kommentarer.
 
Årets efterfest: När vi var på strand hotell och Icern stannade kvar på Öland för att gå på eferfest medans vi andra åkte till kalmar för att sova. 
 
Årets tabbe: När Albin låset in bilnycklarna i bilen i NKPG, när vi skulle till Sthlm....
 
Årets badbyxa: C-string, direktimport från Tyskland
 
Årets fynd: Stuverum, som vi spendrade många härliga sommardagar på.
 
Årets hopp: Turken ute vid stuverum.
 
Årets sjukaste: Albin Liffner.
 
Årets program: Torpederna, sinnessjukt skön serie.
 
Årets granne: Tony Karlsson
 
Årets hungrigaste: Chille, jag har aldrig träffat någin som är så hungrig som han.
 
Årets chef: Goran. Vad görs??? Vi hörs??? Inga konstigheter!
 
Årets försvinnande: Buddy, VFFs egen Thailändare, vart fan tog han vägen?
 
Årets behövligaste: Fotvård, det behvöds verkligen, men kan säga att det inte hjälpte så länge.
 
Årets nya vän: Micke från Sala som flyttade hit och började i min klass, skön dude.
 
Årets utflykt: När jag å Beo red på VARSIN häst ut i skogen.
 
Årets sämsta: Ekbergs försök till räka.
 
Årets youtubeklipp: Steves räkskola.
 
Årets maträtt: Mezze på Sahara.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin