LÖGA

För snart ett dygn sedan fick ja uppleva det sjukaste jag någonsin varit med om. Ett hav med människor dansandes och  med uppsträckta händer, en magisk syns.

Hela dagen var så sjukt nice. Strandhäng, Beerpong, skönt häng, musik och underbara människor. Det byggdes upp en magisk stämning inför en kväll som skulle explodera. Stor cred till backslapping som var där å visade upp sig oxå!

Kändes som att hela kvällen snabbspolades, fast jag helst skulle velat att den gick i slowmotion.

Tidsschemat blev försenat och det blev lite kortare speltid för mig, men varje sekund var så sjuk. Jag hade som mål att stanna upp, titta ut å njuta av publiken, och det gjorde jag verkligen. Får gåshud bara jag tänker på det.

Ska bli spännande att få se bilder å filmer från gårdagen.

Vigiland gjorde en helt sick spelning oxå, mäktigt att få se den från scenen.

Tack alla som var där, tack alla som hjälpt till å byggt, styrt å ställt och tack Johan å Jesper för att ni är sånna kungar. 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin