Sista natten med gänget

Avslutningsveckan är i full gång och börjar närma sig sitt slut. I 3 år har jag å Carina följt nuvarande 9k och i morgon lämnar dom Ellen Keyskolan. Jag har jobbat i många olika klasser de senaste åren men just denna har jag följt lite extra. Vi har haft många härliga stunder tillsammans och det har varit roligt att se deras resa, som inte alltid varit så lätt.

För att få njuta in i det sista och göra något som kan finnas kvar som ett härligt minne bestämde vi oss för en sista natten med gänget. Vi började med att titta igenom bilder från alla 3 åren. Många skratt och några tårar.

Senare hoppade vi på cyklarna och begav oss till åldersbäck och carinas stuga. Sol, bad, allsång, kubb, grill, paddling, bastu och bara skönt häng tillsammans. Det tältades och i morse var det inte lika pigga ungdomar. Men vi fick avnjuta en härlig frukost vid vattnet och morgonsolen. En perfekt dag, kväll, natt och morgon.

Ikväll är det avslutningsmiddag och i morgon är det avslutning. Det kommer innebära  rekord i gråt för min del. 

Kommer bli fantastisk att få se alla nior finklädda och glada för att ge sig ut mot nya äventyr.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin