Skolavslutning

Skolavslutning är årets finaste och jobbigaste dag. Jag har jobbat runt i lite olika klasser men under största delen följt en nia, sedan de började sjuan. Så just denna avslutning hade jag fasat för länge. Min kollega och en av skolans bästa lärare gjorde även sin sista dag på skolan, jobbigare avslutning kan det nog inte bli.
 
Jag trodde hela tiden att jag skulle bryta ihop men jag var så spänd så det blev inte riktigt någon genomklappning. Men när jag fick presenter och när alla kramades hej då rann det tårar och snor som om jag hade pollenallergi from hell. Alla kort jag tog innehöll rödsprängda ögon.
 
Om alla var fina på middagen dagen innan så går det inte förklara hur fina alla var igår. 
 
En helt perfekt vecka avslutades på ett så sjukt fint sätt. Det enda jag grämer mig över är att jag borde ha hållt något tal, men jag var inte kapabel till det. Men vad ska man säga, mer än tack för att man fått lära känna och fått varit med på en fantastisk resa genom 3 år, jag kommer sakna er så sjukt mycket. Lycka till i framtiden och njut av ett härligt sommarlov. ❤️
 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin