Avslutningen

Efter att uppdraget med träning och matcher var avslutat så blev det fokus på annat, nämligen lite party. Jag, Jacke och Ekberg värmde upp i gymmet, där Ekberg agerade dj. Det hände en liten incident med bar överkropp och några som kom in, men den historien stannar där.

Rum 328 med Ekeberg i spetsen skulle senare hålla i festen. Att det inte blev klagomål är ett under. Allsång, dans och ett jävla liv. En lagfest när den är som bäst. Preusse hade med två kilo godis istället för alkohol, det är plus i kanten om jag får sätta betyg.

Väl på krogen så röjde vi som aldrig förr, det som hände efter 23.30 får vara osagt, men jävlar vilka historier det kommer att finnas att ta upp under lång tid framöver.

En av min rumskamrat stapplade in 06.42, jag sätter punkt där. 

Tack för en sjukt rolig helg.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin