Tjustgalan

Igår var det dags för den beryktade tjustgalan. Vi som var nominerade till årets västervikare blev inbjudna på förmingel med VT. Riktigt trevligt med lite tilltugg och gott dricka. En av de nominerade var den populära Greklandsresan och på plats var legenden Lennart, som har myntat ordet DEEEOOO. Vi fick höra han ropa det några gånger och stämningen var på topp.

Själva tjustgalan var riktigt trevlig, inte kanske en sån fest jag känner mig så hemma på, men någon gång är det ju trevligt och klä upp sig och sällskapet var ju mycket trevligt.

Sjukt god mat och efterrätten var bland det godaste jag ätit.

Efter en helkväll med massa olika priser var det tillslut dags för vår prisutdelning och med tanke på att ingen visste var det lite nervöst. Jag trodde på greklandsresan för den har slagit med storm över hela Sverige. Även Johan å Jesper var ju en grym nominering med tanke på vad dom har lyckats göra för Västervik.

Hur som helst så läste dom upp mitt namn, sen vetifan vad som hände. Stående ovationer och en obeskrivlig känsla. Mitt tacktal var spontant och kändes under omständigheterna rätt bra.

Man kan sammanfatta denna kvällen med ett ord: magisk!

Jag måste tacka på att tacka alla som har röstat, stöttat och peppar mig. Alla har varit så sjukt grymma! 

Jag har världens bästa jobb! ❤️



















Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Kul att någon som förtjänar credd fick det! Annars brukar det mest vara priser till "klubb för inbördes beundran" eller fjäsk. Blev glad över att se att någon som du som aktivt, utan något annat vinstintresse än möjligen en trevligare stad vann priset. Stort grattis, du är verkligen en värdig vinnare :)

Svar: Tack, dina ord värmer :)
None None

2015-09-28 @ 07:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin