Bron

Jag är rätt dålig på att kolla på serier, oftast för att tiden inte räcker till. Nu under jullovet så har jag haft lite tid till övers och testat på det där med serier. Jag började med gåsmamman och blåste av den på några dagar, den var sjukt bra och spännande.

Nu har jag börjat med Bron efter ganska mycket hyllningar. Första avsnittet trodde jag var ett skämt, efter en minut ville jag stänga av. En av huvudpersonerna var så jäkla kass, eller jag förstod att det var något lurt. Efter ett tag så vänjer man sig, men efter 7 avsnitt så är hon fortfarande rätt jobbig att titta på. Men serien i sig är spännande och ganska rå för att vara svensk/dansk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin