Stuverum

Stuverum har snart fått sitt sista besök. De som bor runtomkring där göt sllt för att stoppa oss. Det är privat väg så att åka bil äe såklart inte ok, vi får helt enkelt börja cykla.

Vi tog oss varjefall ut dit igår för lite grill och chill. Västerviks sämsta fiskare Ekberg med Björkman hack i häl kastade och kastade så att axlarna höll på att hoppa ur led. Björkman har enligt lösa rykteten nyligen fått upp en gädda, men elberg har det tyngre med 3 ut utan lycka.

Som liten var jag en storfiskare och med min rutin hittade jag ett perfekt ställe för napp, och mycket riktgt så nappade det direkt. Ekberg fick upp en sjuk fin abborre, tråkigt nog hoppade den i vattnet igen och den kunde tyvärr inte räknas. Jag tog över spöt och efter 3 kast var det dags, det var ingen rekordfisk, men jag fick upp den och detaljhandeln en bild.

Men nu har jag visat att jag kan hjälpa grabbarna med att få fisk, vilket jag ser fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin