Skolavslutning

Idag har det varit skolavslutning, vilket innebär årets mest känsloladdade dag. En dag fylld av både glädje och sorg.

För alla 7or och 8or är det en skön dag i väntan på sommarlov, för niorna äe det något helt annat. En känsla av att vara med sin klass för sista gången, sista gången man sitter vid sin bänk på Ellen Key och sista gången man går ut från grundskolans dörrar. Det är ofta många tårar, men samtidigt glädje och förväntan om vad som står och väntar bakom hörnet i framtiden.

Jag är så sjukt blödig så jag börjar typ tjuta såfort hag ser niorna. För man har varit med på deras resa i tre år, från små sjuor till stora nior, det är en riktigt cool resa att få följa med på. 

Även en tår i ögat för Josef och Ludde som slutar att arbeta på Ellen Key, två grymma kollegor som gator grymma att arbeta med, två killar med stor potential!

Jag vill önska alla 7or och 8or ett fantastiskt sommarlov och alla 9or vill jag önska lycka till i femtiden, ni är grymma!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin